Tuesday 12 May 2020

introduction

Halo semua........

Akhirnya saya kembali mengaktifkan blog ini setelah sekian lama vakum dan tidak menyentuh blog ini (terakhir posting saya adalah tahun 2015 😅......duh sudah lama banget kan) akan tetapi saya masih tetap aktif merajut lho 😃


Tahun 2020 ini saya berusaha keras mewujudkan salah satu keinginan saya yang terpendam yaitu belajar membuat pola amigurumi.......sssstt

Akhirnya di bulan April 2020 kemarin, saya berhasil membidani lahirnya amigurumi pertama saya.
Pola masih dalam proses pengeditan dan akan segera saya release di blog ini sebagai free pattern.
.
Tunggu kabar selanjutnya dari saya ya.



========



Hi......

Finally I am back to this blog, after several years I didn't write to this blog (my last post in this blog was in 2015.....long time ago).....but I am still doing crocheting though.


This year 2020, I really try so hard to fulfill one of my wishes which is learn how to design a amigurumi pattern.

And finally on April 2020, I made my first amigurumi design. The pattern is still on process of editing and I will be release it soon in this blog for free.

So......please wait the pattern from me.



No comments:

Post a Comment